Specjalista wdrożeń ERP

1. Opis stanowiska

2. Wymagania

3. Pożądane umiejętności

4. Miejsce pracy

 

1. Opis stanowiska:

Specjalista wdrożeń ERP jest odpowiedziany za konsultacje, szkolenia i wdrożenia związane z procesem wprowadzania programu ERP Trawers. Zadania te wykonuje na etapach przed i po pozyskaniu klienta.

Potrafi szybko ustalić plan wprowadzenia programu do użytkowania u klienta i zrealizować ten plan w ustalonym czasie i przy ustalonych nakładach. Satysfakcja klienta jest przy tym celem nadrzędnym.

2. Wymagania:

Idealny kandydat/ka:

  • ma doświadczenie w zamianie potrzeb biznesowych klienta na rozwiązania ERP
  • ma minimum 5-letnie doświadczenie związane z systemami ERP, np. organizowaniem wdrożeń czy zarządzaniem użytkowaniem, nabyte u dostawców oprogramowania lub u użytkowników
  • dobrze orientuje się w obszarach zarządzania zapasami, sprzedażą, zaopatrzeniem, należnościami i zobowiązaniami, rachunkowości, produkcji
  • potrafi planować i zarządzać projektami z udziałem klientów
  • doskonale komunikuje się w mowie i piśmie
  • ma wykształcenie wyższe

3. Pożądane umiejętności:

  • praktyka w użytkowaniu programów informatycznych w przedsiębiorstwach
  • doświadczenie we wdrożeniach programów ERP takich jak: Microsoft Axapta, SAP Business One, Epicor, IFS lub innych (krajowych) dostawców
  • praktyczna znajomość narzędzi CRM i zarządzania dokumentami

4. Wynagrodzenie:

Wynagrodzenie zawiera element stały oraz zmienny - prowizję od wartości sprzedaży usług wdrożeniowych i licencji.

5. Miejsce pracy:

Miejscem pracy jest siedziba firmy Tres w Rumii. Okresowo konieczne są wyjazdy na terenie kraju.