Specjalista sprzedaży ERP

1. Opis stanowiska

2. Wymagania

3. Pożądane umiejętności

4. Miejsce pracy

 

1. Opis stanowiska:

Specjalista Sprzedaży ERP odpowiedzialny/a jest za pozyskiwanie nowych klientów samodzielnie i we współpracy z Partnerami. Osiągnie sukces wtedy, gdy trafnie opracuje i przedstawi klientowi rozwiązania jego potrzeb przy zastosowaniu programu ERP Trawers.  

Przy realizacji zadań, odpowiedzialny/a jest za:

  • przygotowanie i prezentacje materiałów informacyjnych 
  • prezentacje demo programu 
  • prezentacje rozwiązań w ERP, które realizują biznesowe potrzeby klientów 
  • odpowiadanie na zapytania ofertowe potencjalnych klientów 
  • ustalanie strategii wdrożenia programu i usług powdrożeniowych 
  • ustalanie potrzeb rozwiązań dedykowanych, które wspierają kluczowe procesy (core business) i zapewniają przewagę konkurencyjną klienta na rynku 
  • prezentacje możliwości funkcjonalnych i technicznych programu dla kadry decyzyjnej klienta 
  • wspomaganie partnerów w procesie pozyskiwania nowych klientów
  • projektowanie i opracowywanie narzędzi wspomagających sprzedaż: prezentacji, danych przykładowych, modeli referencyjnych 

2. Wymagania:

Idealny kandydat/ka posiada:

  • wykształcenie wyższe i minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży ERP 
  • dobrą znajomość obszarów zarządzania zapasami, sprzedażą, zaopatrzeniem, należnościami i zobowiązaniami, znajomość rachunkowości i produkcji 
  • doświadczenie w zamianie potrzeb biznesowych klienta na rozwiązania ERP 
  • doskonałą umiejętność komunikowania się w mowie i piśmie 

3. Pożądane umiejętności:

  • praktyka w użytkowaniu programów informatycznych w przedsiębiorstwach
  • doświadczenie w użytkowaniu programów ERP takich jak: Microsoft Axapta, SAP Business One, Epicor, IFS lub innych (krajowych) dostawców
  • praktyczna znajomość narzędzi CRM i zarządzania dokumentami

4. Wynagrodzenie:

Wynagrodzenie zawiera element stały oraz zmienny - prowizję od wartości sprzedaży.

5. Miejsce pracy:

Miejscem pracy jest siedziba firmy Tres w Rumii.

Ze względu na konkurencyjne ceny programu, kontakty z klientami i partnerami zwykle odbywają się przez telefon i e-mail. Okresowo konieczne są wyjazdy na terenie kraju.